dinsdag 29 september 2015

Oops, I did it again...

Ik ben van het gezegende jaar 1985, wat wil zeggen dat ik pas echt besef van de wereld begon te krijgen in de jaren 90. I am a nineties bitch dus.
Opgelet, ik ga hier bekentenissen doen om 'U' tegen te zeggen. Maar ja, ik beken. Ik ben Liezewiezewoes en ik was fan van de Backstreet Boys. En als ik heel eerlijk ben ook een beetje van Britney Spears. Een 'zangeres' waar ik vaak aan denk, als ik mezelf smijt in een plan dat een bodemloos vat blijkt te zijn. Oops, I did it again dus.
Nu hoop ik van harte dat u niet wegloopt! Neenee! Want dat gaat hier nog spannend worden de komende weken!

Zoals u misschien ook al weet, ben ik niet vies van een beetje zelfpijnigingen, als daar zijn: 'Ja' zeggen op van alle dingen waar ik eigenlijk geen tijd voor heb, elke dag gezond en vers koken, mijn huis elke dag spik en span krijgen én houden, wat dan ook meestal grandioos mislukt.

Soms, nee eigenlijk vaak, doe ik het mezelf ook aan. En in een periode dat het dan eigenlijk best rustig loopt bedenk ik dan: 'Hé, waarom maak ik nu eens geen werk van dat plan!?' En plan dat al jaren in mijn hoofd zit maar er nog nooit uitkwam.
Instant stress en werk, dat kan ik u al zeggen. Maar nog nooit kwam er een plan van zo een omvang naar boven. Tot nu dus. Een plan waarvan ik hoop dat het goed gaat lukken, waarvan ik hoop dat het grandioos gaat lukken zelfs.

Wat dat plan dan is? Dat vertel ik u snel, zeer snel. So stay tuned, voor een groots, gek, warm plan. En veel volk, dat ook!

28 opmerkingen:

  1. Jij kent er wat van, van spanning opbouwen en zo ... Nu ben ik wel heel benieuwd; )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ♥ grootse gekke plannen
    --en de Backstreet Boys?? Echt of wa??--

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja écht jong :D En pas op, ik kan dat nog steeds allemaal meekwelen eh!

      Verwijderen
  3. spannend! Man, ik ging trouwen met nick van the backstreet boys en dan met Brain en dan... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zelfde jaar maar ik was compleet weg van de spice girls ;-)
    ik ging zelfs naar hun optreden *kanevennietmeerindespiegelkijken*
    en grootste plannen, tjah daar zijn we gewoonweg fan van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. een troost, ik had daar ok de cd's van :D We rock girl!

      Verwijderen
  5. Erg benieuwd naar je plannen! Op welk vlak??
    Hier weliswaar 2 jaartjes ouder, maar ook hier grote fan van de Backstreetboys hoor :) En schaam mij er absoluut niet voor, iedereen doorloopt toch deze periodes met de daarbijbehorende bandjes en muziek...Zet de cd's nog wel eens op als ik zin heb, haha. Al is mn muzieksmaak wel enigszins veranderd over t algemeen, geen paniek :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben een 80s bitch en ik beken dat gek was van New Kids on the Block. En ik was toen al minstens 16, no kidding.
    En grootse plannen zijn plannen naar mijn hart, al zeker als ze warm zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ik ben een jaar of vijf ouder, maar bij mij was het toch echt wel Take That hoor.
    En verder, ik ben zwaar onder de indruk van jouw grote plannen, en jouw moed om dat in gang te steken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben niet snel nieuwsgierig, maar nu wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, heerlijk, ik ben ook zo'n nineties bitch en combineer zowat alle mogelijke nineties smaken, gaande van de afrekening (Nirvana hoogdagen, offspring, greenday, pearl jam, ...) tot Britney baby!! Wat een heerlijke tijd was dat toch :-) ik kijk uit naar je plannen, heel benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu ben ik toch erg benieuwd naar jouw plannen! Heel, heel, veel succes en tonnen bewondering voor het najagen van jouw dromen. You go girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik studeerde af in 1985 en stapte vol spanning in de wereld van de 'werkende mens'...!!!
    Mooi verhaal,... we kijken met velen vol spanning uit naar... ??? !!!
    We zijn allen een héééééééééél klein beetje vééééééééééél benieuwd....................!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haha genie in a bottle (of zo, ik voel me oud nu zeg! Ik luisterde naar The Cure toen jij met een speeldoosje op de achtergrond in de wieg lag.) Wel benieuwd... naar je plan dan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij weet de spanning ook wel op te bouwen. En voor een curieuzeneuzemosterdpot als mezelf is dat dodelijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik was erger. Get Ready! fan en al jong

    Oh en ook van take that.
    Miauwkes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik was erger. Get Ready! fan en al jong

    Oh en ook van take that.
    Miauwkes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik was ook BB-fan (ik durf het wel niet voluit schrijven ;-) ), maar ik heb mij gelukkig herpakt :-))
    En dat plan lukt gegarandeerd! En wordt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Met zoveel spanning opgebouwd, dat wordt een knallend succes uw plan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Boehoe...de backstreet Boys... Five(!!)...die waren pas cool ;-) En 3T! Nadien ook Nirvana, The Offspring, ... en ja Britney ook. #waarisdentijd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik ben heel benieuwd naar je grootste plannen!! hoofd af en toe eens koel houden en dan lukt het wel :-)
    Met mijn broer en twee zussen stonden we twee jaar geleden onze ziel uit ons lijf te schreeuwen tijden een concert van de backstreestboy vs new kids on the block :-) :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen